Air Soft Gun Kozienice

Strona Team'ów ASG z Powiatu Kozienickiego

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2016-08-18 20:02:32

Flimson

SKOT

Skąd: Warka
Zarejestrowany: 2015-10-04
Posty: 136
Punktów :   

Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat więc umieszczam go tu jako, że chce aby zaprosić pare ekip.
A oto projekt:

Konflikt BUKESH
( Troche Event - Troche MilSim)


Zarys Historyczny:

    Na początku roku 2015 młode Królestwo Tarbau położone w Środkowej Afryce zostało po śmierci króla podzielone pomiędzy dwóch jego synów. Młodszy z nich imieniem Chemu-Chemu otrzymał mniejszą jego część jednak była ona lepiej uprzemysłowiona a kraj otrzymał nazwę Chemula. Drugą, większą część królestwa dalej nazywaną Królestwem Tarbau została oddana w ręce następnego z synów nazywanego Królem Pindhu-Dzidhu. Teren należący do Chemu był praktycznie otoczony przez kraj należący do drugiego brata i nie graniczył z żadnym innym krajem. Pindu był niezadowolony z tego, że jego młodszy brat otrzymał część kraju z lepiej rozwiniętą gospodarką. Z tego powodu zaczął utrudniać import i eksport z i do kraju Chemula chcąc wyniszczyć go gospodarczo. To jednak nie przynosiło zamierzonego efektu. Zwołano rade międzynarodową celem wyjaśnienia sytuacji w dawnym Królestwie Tarbau, jednak bracia do porozumienia nie doszli. W marcu 2016 roku Król Pindhu postawił w stan gotowości bojowej swoją armie i umieścił pod granicami z krajem jego brata. To samo uczynił młodszy z braci umieszczając główne siły tak aby broniły z całych sił prowincji Bukesh gdzie znajdował się cały narodowy przemysł. Na skutek propagandy i wzajemnych szykan w drugiej połowie 2016 roku wojska Tarbau wkroczyły na terytorium Chemuli a ich główne siły zostały skierowane na prowincje Bukesh.


Strony konfliktu:

Armia Tarbau
Armia Chemula
Oddział Specjalny Sił Pokojowych (na usługach ORGA)

Zasady:
    Przyjęte zostają standardowe zasady odnośnie imprez klimatycznych tj. Event/MilSim. Wprowadzone zostaną oznaczenia stron konfliktu oraz miejsc, które będą istotne w czasie trwania rozgrywki. Wcześniej wyznaczeni dowódcy stron oraz wyznaczeni przez nich dowódcy oddziałów/drużyn udadzą się na odprawę przed rozpoczęciem rozgrywki celem ustaleń dotyczących zasad gry.
W trakcie rozgrywki dowódcy stron otrzymywać będą dodatkowe misje do realizacji podczas rozgrywki. Będą one miał urozmaicić cały scenariusz.
    W każdej z drużyn/oddziałów będzie wyznaczony oraz oznaczony przepaską jeden Sanitariusz który może uleczyć „swoich rannych” lub uśmiercać rannych z przeciwnej drużyny.

Działanie Sanitariuszy:
    Uleczanie rannych następuje poprzez zawiązanie na ramieniu białej szmaty (lub czegoś podobnego)  pojedynczym węzłem oraz zdjęcie go. Medyk nie może sam się uleczać.
W przypadku drugiego trafienia po wyleczeniu gracz automatycznie schodzi na RESPAWN. Wiadomo, że nikt nie celuje w głowę ale w razie trafienia w nią gracz automatycznie schodzi na Respawn.  Respy będą czasowe (do ustalenia co ile czasu).

Poniżej jest potencjalne miejsce gdzie to ma się odbywac:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … =3&theater


…. CDN.
( jakieś pymysły...? )

Ostatnio edytowany przez Flimson (2016-08-23 14:23:29)

Offline

 

#2 2016-08-22 10:36:56

 Jaretsky

SKOT

Skąd: Kozienice
Zarejestrowany: 2016-05-12
Posty: 97
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Fajny pomysł.
Ja bym może doprecyzował działanie oddziałów specjalnych sił pokojowych.

- mają osobnego respa (bazę), na tym terenie może odbywać się leczenie wszystkich rannych. Ranny musi tylko tam dotrzeć niedobity (trafiony drugi raz) i z białą opaską może ruszyć ponownie do walki.
teren wokół bazy sił pokojowych jest oznaczony i nie może tam dochodzić do wymiany ognia. Strona która ten zakaz naruszy jednoznacznie staje w konflikcie z siłami pokojowymi.

Dopóki siły pokojowe są niezaangażowane po żadnej ze stron, objęte są immunitetem i nie można do nich strzelać. Nie angażują się też bezpośrednio w walkę. Trafienie żołnierza pokojowego = wypowiedzenie wojny i powoduje że żołnierz sił pokojowych może strzelić do przeciwnika nie tracąc przy tym chroniącego go immunitetu.
Żołnierze pokojowi mogą eskortować rannych na polu walki. Ranny eskortowany przez żołnierza sił pokojowych nie może być "dobity"

Strony mogą prosić o wsparcie siły pokojowe. Może to zrobić jedynie dowódca strony walczącej. Do określonego zadania i na określony czas. Na ten czas z obozu sił pokojowych wysłane zostaną wyznaczone jednostki odpowiednio oznaczone. Na ten czas żołnierze ci tracą immunitet i walczą po określonej stronie na ogólnych zasadach. Dowódca musi dotrzeć nietrafiony do bazy i uzgodnić potrzeby z dowódcą sił pokojowych.

Strona nie może poprosić o pomoc całego dostępnego oddziału sił pokojowych, ale jedynie jego część. (np max 50%)

taki to pomysł :-)


Search & Destroy

Offline

 

#3 2016-08-23 12:10:55

 Jaretsky

SKOT

Skąd: Kozienice
Zarejestrowany: 2016-05-12
Posty: 97
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Jako rozwinięcie tematu sił pokojowych.
w pewnym momencie konfliktu dochodzi do katastrofy humanitarnej. Siły pokojowe mają za zadanie stworzenie pod ogniem zwaśnionych stron korytarza humanitarnego w celu wyprowadzenia z oblężonego miasta cywilów.

można by do tego dorobić zasady ....


Search & Destroy

Offline

 

#4 2016-08-23 14:02:27

Flimson

SKOT

Skąd: Warka
Zarejestrowany: 2015-10-04
Posty: 136
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Napisze tak. Jeśli chodzi o działanie sił Pokojowych to mam juz pomysł ale oczywiscie nie mam kiedy dopisac. Siły pokojowe (bede używał skrótu SP) n ie bedą liczyły wiecej niż 4-6 osób i beda na wyłączność ORGA. Nie bedzie mozna ich wynająć ale będą każdej ze stron przeszkadzać w działaniach natomiast atakowanie strony które zaatakuja SP muszą liczyć się z tym, że niektóre misje będą "Ciężkie do zrealizowania" bo beda sie opierały na współpracy z SP. Jesli Chodzi o respy. To będą one czasowe tj. co 10 minut.

Jesli chodzi o opaski dla rannych to nie przewiduje takowych i licze na uczciwość graczy w koncu bedziemy chciali zaprosić na pierwszą część tylko zaprzyjaznionych ze SKOT'ami oraz z AWT.

Fajny jest pomysł co do eskortowania przez SP rannych bedą to nie częste przypadki ale moze sie zdarzyć i wykorzystam to gdy bede dopisywał dodatkowe zasady. Powiżej daje mapę terenu gdzie bedziemy mieli naszą "Sawannę"

Offline

 

#5 2016-08-23 15:14:36

 Jaretsky

SKOT

Skąd: Kozienice
Zarejestrowany: 2016-05-12
Posty: 97
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Miejscówka fajnie wygląda. Jaka jest powierzchnia tak mniej więcej? Jeżeli całodzienna impreza to może jakiś namiot rozbić. nie ma żadnych zabudowań, może lekko pofałdowane żeby można było za czymś się schować  :-) bo faktycznie akcja będzie przypominać pustynną burzę :-)


Search & Destroy

Offline

 

#6 2016-08-23 16:38:41

Flimson

SKOT

Skąd: Warka
Zarejestrowany: 2015-10-04
Posty: 136
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Ogólny zarys miejscówki.

- dużo otwartego terenu
- dużo przeszkód terenowych w postaci rowów i innych nierówności
- sporo krzaków, kęp oraz drzew oczywiście porozrzucanych od siebie w niedużej odległości.
- brak budynków więc bedzie trzeba zalatwić jakieś 2-3 namioty.
Jak już zaznaczyłem chce odwzorować Afrykańską sawannę dlatego wybrałem taką charakterystykę terenu gry.

Miejsca (obiekty) będą oznaczone i nazwane podobnie jak główne bazy stron konfliktu.

A tak poza tym przewiduje, że strzelanka odbędzie się w niedziele a w sobotę będą przygotowania a dla zainteresowanych integracja wieczorna (ognicho i te inne)

Ostatnio edytowany przez Flimson (2016-08-23 16:40:40)

Offline

 

#7 2016-08-24 08:58:50

 Jaretsky

SKOT

Skąd: Kozienice
Zarejestrowany: 2016-05-12
Posty: 97
Punktów :   

Re: Konflikt BUKESH - Projekt strzelanki

Najważniejsze to chyba  "i te inne :-)"


Search & Destroy

Offline

 
AIR SOFT GUN KOZIENICE

Ilość odsłon tej strony:
Darmowy licznik odwiedzin
Unikalne wejścia:
Darmowy licznik odwiedzin

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.perlenoire.pun.pl www.bleach-online.pun.pl www.narutototalgame.pun.pl www.avarone.pun.pl www.technotec.pun.pl